قوانین ارسال آثار

  1. ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تنها از طریق وب سایت جایزه باز آفرینی به آدرس www.dastanvabazafarini.ir و پس از پرکردن فرم ثبت نام مقدور خواهد بود.
  2. مشخصات کامل متن اولیه که بازآفرینی بر اساس آن صورت گرفته به طور کامل در فرم الکترونیکی ثبت نوشته شود.
  3. تمامی آثار خلاقه بازآفرینی، شامل آثار چاپ شده و نشده امکان شرکت در جایزه را دارند.
  4. ایده ، طرح و پرداخت اثر باید طبق موضوع و اهداف “جایزه بازآفرینی” بوده و از آثار دیگر کپی نشده باشد. اگر در هر مرحله ای کپی بودن اثر محرز شود، اثر از دایره داوری کنار گذاشته خواهد شد. بدیهی است در صورت اثبات کپی بودن اثر، دریافت جایزه مانع از پیگیری قانونی و عودت جایزه نخواهد شد.
  5. آثاری که علاوه بر دارا بودن شرایط فنی و خلاقه در بازآفرینی، تقویت کننده ی روح ملی و دینی هستند مورد توجه ویژه قرار خواهند گرفت.
  6. فرم ثبت نام در جایزه بايد توسط نويسنده تكميل شود.
  7. تنها آثاری به داوری راه می یابند که طبق قوانین ارسال شده و برای آنها فرم ثبت نام به طور کامل تکمیل شده باشد.
  8. قوانين، مناسبات و هنجارهای جامعه در انتخاب آثار برای شركت در مسابقه در نظر گرفته خواهد شد.
  9. نویسندگان می توانند هم زمان در بخش های مختلف شرکت نمایند.
  10. هر اثر باید به صورت فایل ورد و در یک فرم جداگانه ثبت و آپلود شود.
  11. ملاک داوری فنی ، علاوه بر تکنیک های داستان نویسی، مواجهه ی خلاق نویسنده با متن اولیه و پدید آوردن یک اثر باز آفرینی است.
  12. آثار ارائه شده باید با اندازه ی قلم ۱۴ و فونت B نازنین و در قالب فایل ورد بدون ذکر مشخصات صاحب اثر در سامانه بارگذاری شود.
  13. هر فرد می تواند بدون محدودیت در تعداد اثر در همه ی بخش ها شرکت کند.
  14. برای ارسال هر اثر باید فرم جداگانه ای در سامانه ثبت شود. و امکان ویرایش فرم و اثر پس از ارسال وجود ندارد. در صورت ارسال اثر تکراری اولین فایل ثبت شده ملاک داوری خواهد بود.
  15. شرکت در جایزه محدودیت سنی ندارد.
  16. شرکت کنندگان با ارسال اثر به جشنواره خود را پدید آورنده و مالک اثر معرفی می کنند و در صورت اثبات مغایرت و عدم مالکیت اثر تمامی مسولیت و عواقب آن بر عهده ی شخص شرکت کننده خواهد بود و هیچ مسولیتی متوجه برگزار کنندگان جایزه بازآفرینی نخواهد بود.
  17. مهلت ارسال آثار از زمان انتشار فراخوان تا  30 شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود.
  18. مراسم اختتاميه با معرفی برندگان در پاییز ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.
  19. تمامي شركت‌كنندگان می توانند آخرين اخبار و اطلاعات جايزه‌ی داستان بازآفرینی  و مراحل داوری را از طريق وب سايت جايزه‌ به آدرس  www.dastanvabazafarini.ir پيگيری كنند.0